Conducere

 CONSILIUL DE ADMINISTRATIE din cadrul  SC GOSCOM VASLUI SA

 

  • Durata mandatului 25.10.2021-25.10.2025
  • Procedura de selectie: conform O.U.G. nr. 109/2011, privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice

Componenta Consiliului de Administratie:

  • Cadar Virgil, administrator neexecutiv – Presedinte
  • Popa Vasile, administrator executiv (director general)
  • Birleanu Costel Catalin, administrator neexecutiv
  • Visu Radu Dimitrie, administrator neexecutiv
  • Haba Danut, administrator neexecutiv. 

Declaratii de avere si interese

CV-uri

Hotarari AGA

Guvernanta corporativa

Raportari contabile

Servicii

SC GOSCOM VASLUI SA asigură următoarele servicii şi lucrări:

  • Serviciul de salubrizare, care cuprinde:
    • Serviciul de salubrizare stradala:
        • Maturat manual si mecanic,spalat, stropit si intretinere cai publice;
        • Curatarea si transportul zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau inghet;
    • Dezinsecţie;
    • Dezinfecţie;
    • Deratizare;
    • Colectarea deseurilor vegetale si inerte
    • Serviciul de ecarisaj.
    • Lucrări de amenajare şi întreţinere a spaţiilor verzi.
    • Lucrări de reparaţii în construcţii şi instalaţii, lucrări de tâmplărie.

Istoric

1973 Se înfiinteaza în municipiul Vaslui Întreprinderea Judeteana de Gospodarie Comunala si Locativa, unitate cu activitate pe tot cuprinsul judetului.

1990 În contextul transformarilor care aveau sa urmeze evenimentului din decembrie 1989, din Întreprinderea Judeteana de Gospodarie Comunala si Locativa se desprinde Exploatarea de Gospodarie Comunala si Locativa Vaslui.

1991 Prin Decizia nr.47, începând cu 1 ianuarie 1991 s-a înfiintat Regia Autonoma de Gospodarie Comunala “GOSCOM R.A.”, înregistrata la Registrul Comertului sub nr. 29/8.02.1991.

1993 Prin Hotarârea Guvernului nr.3 din 25 ianuarie 1993, GOSCOM R.A. VASLUI a preluat activul si pasivul unitatii GOSLOC R.A. VASLUI, a carei activitate înceteaza prin absorbtie, înfiintându-se Regia Autonoma de Gospodarie Comunala si Locativa Vaslui (R.A.G.C.L.), înregistrata la Registrul Comertului sub nr. J37/29/1991, nr. de înregistrare fiscala 830667.

1994 Prin fuziunea R.A.G.C.L. VASLUI cu R.A. Transurb VASLUI s-a înfiintat, conform Hotarârii nr.47 din 6 octombrie 1994, Regia Autonoma de Gospodarie Comunala, Locativa si Transport Calatori Vaslui (R.A.G.C.L.T.C.), înregistrata la Registrul Comertului sub nr. J37/69/1994, cod fiscal 6909337.

1999 Conform Ordonantei de Urgenta nr.30/1999, R.A.G.C.L.T.C. Vaslui s-a reorganizat în trei societati comerciale pe actiuni: S.C.  GOSCOM VASLUI S.A., S.C. Transurb S.A. Vaslui si S.C. Conbetas S.A. Vaslui.

În baza Hotarârii nr.15 din 23 martie 1999 a Consiliului Local s-a dispus înfiintarea S.C. GOSCOM VASLUI S.A. , înregistrata la Registrul Comertului sub nr. J37/117/1999, cod fiscal R11711432.

2002 S.C. GOSCOM VASLUI S.A., prin Hotarârea nr.53/12.06.2002 a Consiliului Local, a predat activitatea de producere si distributie a energiei termice, functionând în continuare cu urmatoarele activitati de baza: gospodarirea resurselor de apa, captarea, aductiunea si tratarea apei, canalizarea si epurarea apelor uzate, salubrizarea municipiului, întretinerea spatiilor verzi, fondul locativ.

2008 S.C. GOSCOM VASLUI S.A., prin Hotarârea nr.80/2007 a Consiliului Local, a predat activitatea de gospodarirea resurselor de apa, captarea, aductiunea si tratarea apei catre SC AQUAVAS SA Vaslui, functionând în continuare cu urmatoarele activitati de baza: salubrizarea municipiului, întretinerea spatiilor verzi, fondul locativ, ecarisaj, lucrari diverse.

2013 S.C. GOSCOM VASLUI S.A., prin Hotarârea nr.90/2013 a Consiliului Local, a predat activitatea de fond locativ catre SC LOCATIVA VASLUI SRL, functionând în continuare cu urmatoarele activitati de baza: salubrizarea municipiului, întretinerea spatiilor verzi, ecarisaj, lucrari diverse.

2019 S.C. GOSCOM VASLUI S.A., prin Hotarârea nr.150/2019 a Consiliului Local, a preluat serviciul public de alimentare cu energie termica de la TERMPROD VASLUI SA.

2019 S.C. GOSCOM VASLUI S.A., prin Hotarârea nr.88/2017 a Consiliului Local, a predat activitatea de salubrizare catre SC FINANCIAR URBAN SRL PITESTI, functionând în continuare cu urmatoarele activitati de baza: salubrizarea municipiului, întretinerea spatiilor verzi, alimentare cu energie termica, ecarisaj, lucrari diverse.

Echipa noastra

Organigrama GOSCOM VASLUI SA

Stat de functii GOSCOM VASLUI SA

Regulamentul de organizare si functionare al GOSCOM VASLUI SA

 

Personalul S.C. GOSCOM VASLUI S.A., în numar de 217 salariati, este structurat dupa urmatoarele activitati:

  • Spatii verzi:52
  • Salubritate: 75
  • Sector auto: 15
  • Activitate service:7
  • Sezonieri:16
  • Personal tesa:23

Personalul Tesa este structurat dupa cum urmeaza:

Conducere

  • Director General - Ec. Popa Vasile
  • Sef Serviciu Tehnic-Administrativ - Bahnariu Vlad
  • Contabil Sef – Ec. Apostu Mihaela

 

Misiune

 

POLITICA ÎN DOMENIUL CALITAŢII,  MEDIULUI, SANATATII SI SECURITATII MUNCII

 

         Avand in vedere obiectivele strategice, scopul si contextul organizaţiei, am stabilit ca deziderat imbunatatirea continua a sistemului de management integrat al calitatii, al mediului, al sanatatii  si securitatii muncii, monitorizarea atenta a cerintelor clientilor pentru cresterea încrederii şi a gradului de satisfacţie, orientarea catre îmbunătăţirea performanţelor organizatiei, inclusiv al celor de mediu si de ssm şi catre o dezvoltare armonioasă a relaţiilor între părţile interesate: clienţi, angajaţi, furnizori, proprietari şi mediul administativ si civil in ansambul sau, prin: 

  • Luarea deciziilor pe bază de fapte şi în conformitate cu cerinţele legislaţiei şi reglementărilor în vigoare, precum şi cu alte cerinţe pe care organizatia le-a adoptat, referitoare la mediu, la securitate şi sănătate în muncă, la produsele şi serviciile furnizate;
  • Îmbunătăţirea continuă a calităţii produselor şi serviciilor noastre, a performanţelor de mediu şi a performanţelor în domeniul sănătăţii şi securităţii muncii;
  • Conştientizarea şi motivarea întregului personal, la toate nivelurile, în vederea încurajării implicării active;
  • Includerea in strategia organizatiei a unei conceptii bazate pe intelegerea riscurilor si oportunitatilor care pot influenta conformitatea produselor si serviciilor, precum si capabilitatea de a creste satisfactia clientilor;

-Promovarea tehnologiilor performante, ecologice care să elimine sau să minimizeze riscurile pentru angajaţi şi alte părţi implicate în procesul de muncă si care sa conduca la protejarea mediului si prevenirea poluarii;    

  • Reducerea pierderilor materiale, ca formă de economisire a resurselor naturale şi financiare şi ca prevenire a poluării, valorificarea eficientă şi ecologică a deşeurilor recuperabile;
  • Satisfacerea cerinţelor curente şi viitoare a clienţilor săi cu produse şi servicii de cea mai bună calitate, realizate în contextul protejării securităţii şi sănătăţii angajaţilor noştri şi a altor părţi implicate în procesul de muncă şi a mediului înconjurător;
  • Reducerea riscurilor de sănătate în muncă şi securitate a muncii pentru toate activităţile curente şi speciale prin utilizarea unor tehnici şi practici corespunzatoare;
  • Crearea unor relaţii reciproc avantajoase cu furnizorii noştri, solicitându-le şi încurajându-i să crească nivelul calitativ, ecologic  şi de securitate al produselor;
  • Imbunatatirea continua a sistemului de management integrat al calitatii,  mediului, sănătătii si securitătii muncii, in conformitate cu standardele de referinta ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 si ISO 45001:2018.

 Managementul de la cel mai înalt nivel va asigura resursele necesare si conditiile pentru:

  • Respectarea cerinţelor legale, specifice domeniului de activitate si a cresterii gradului de conformare cu acestea;
  • Implicarea şi conştientizarea personalului, în vederea implementării politicii în domeniul calităţii, mediului si sanatatii si securitatii muncii şi atingerea obiectivelor stabilite;
  • Cunoaşterea, implementarea, dezvoltarea şi îmbunătăţirea continuă a sistemului de management integrat al calităţii, mediului si sanatatii si securitatii muncii;
  • Comunicarea, intelegerea si aplicarea politicii organizatiei la toate punctele de lucru si mentinerea disponibilitatii acestea ca informatie documentata pentru toate partile interesate implicate;
  • Analiza periodică a eficacităţii sistemului de management integrat al calităţii, mediului si sanatatii si securitatii muncii în atingerea obiectivelor şi identificarea potenţialelor de îmbunătăţire;
  • Analiza periodică a Politicii în domeniul calităţii, mediului si sanatatii si securitatii muncii şi a obiectivelor pentru a se asigura de continua lor adecvare la strategia organizatiei, la reducerea impacturilor activitatilor, produselor si serviciilor asupra mediului si la diminuarea riscurilor de ssm.

 

Data: 09.07.2021                                               

DIRECTOR GENERAL

BIRLEANU CATALIN

Income Tax Planning

    View Service